3 seriyi de okudum. Hatta üstüne yetmedi bir kaç defa daha okudum. Hayır kitaptaki +18 dünyası değil çeken. Orada başka bişey vardı. Okurken çoğu yerde ağladım. Güldüm. Eğlendim. Farklı bir dünyada bir şeyler yaşandı. Kendimden çok şey öğrendim. Orada yaşadıklarımdan parçalar vardı. Bu yüzden, okumak ayıp değil. En mahrem konular bile hüzünlendirdi. Yazarın başarısını göz ardı etmek doğru olmaz. Tebrik ederim. Lüksün, takıntıların, psikolojinin ve bu hasta insanların içinden bir kız geçirdi. Her acı, kendi şarabıdır insanın.. Böyle der böyle bilirim… Filmi yapıldı beğenmedim. Kitaplar o yüzden başka. Okumak değer katar
Grinin Elli TonuKaranlığın Elli TonuÖzgürlüğün Elli Tonu