İbrahim Tenekeci'nin kalemiyle bu kitap vesilesiyle tanıştım. Parça parça anekdotların olduğu; mekanları, zamanları gezme tadını veren ince bir kitap. Bazı yerleri "Acaba ben mi bir şey anlayamadım" diye düşünüp tekrar tekrar okusam da mâna veremedim. Kitabın sonlarına doğru bu vardığım sonuca binaen şöyle söyledi İbrahim Tenekeci; "Bu satırlardan sadece siz değil, ben de bir şey anlamadım. Fakat şu var: Bizden,her şeyi anlamamız beklenmiyor." Tebessüm ettiren ve düşündüren bir vedalaşma oldu :) İbrahim Tenekeci #k:296549 Melike