Sergüzeşt
7/10
·112 syf.··
Beğendi
·
2021 22. kitabı
Dilber adlı esir bir kızın hikayesini okudum. Çok az sayfaya sığdırılmış fakat çok şey anlatan bir hikaye. Dilbere çok üzüldüm. Ama aşkını da çok sevdim. Aşkı kitaba çok ayrı bir hava kattı, beni etkileti. Samipaşazade sezai'nin okuduğum ilk kitabıydı kendisi. İyi ki okumuşum,çok beğendim. Hüzünlü güzel bir öykü,tavsiye ederim.
Edebiyat
SergüzeştSamipaşazade Sezai · İş Bankası Kültür Yayınları · 202356,5bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.