Şu ana kadar okuduğum en iyi aşk kitabıdır benim için.
Yazarı ayrı, kitaplarını ayrı, bu kitabı ayrı seviyorum.
Sinan ve Bayan Renk'in hikayesi çok içten,doğal ve gerçek.
Bazen üzülüyorsunuz, bazen hiçbir şey hissetmeden okuyorsunuz, bazen de gülüyorsunuz, hayran oluyorsunuz.
Hayat gibi. Her duyguyu hissedip, yaşıyorsunuz.
Birbirlerine olan sevgileri harika.
Okuduğum en güzel, en iyi kitaplardan.