Oğuz atayın dilinin ağır oluşu dolayısıyla ilk kez okumam biraz fazla zamanımı aldı cümleleri kaçırıyor anlamlandıramıyordum fakat ikinci okuyuşumda daha iyi anladığım ve daha rahat algıladığı için hızlı okuduğumu da anladım. Pişman değilim her sene mutlaka 1 kez okurum ve her okuduğumda farklı anlamlar çıkartırım sözlerinden satırlarından.