📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayatıma 2016 da girmiş bir kitap. O günden sonra defalarca okudum. Hikmetle hayatım bütünleşmişti. Hayata onun gözünden bakmaya başlamıştım. Ve her canım sıkıldığı zaman üzgün olduğumda mutlaka elime aldığım bir kitap. Oğuz atay anlaşılmak için yazmamış adeta bu kitabı ve tutunamayanları anlaşılma gibi bir isteği bir ihtiyacı yoktu. Fakat okuyana kendi hayal gücüne bırakan bir son bırakıyor. Bütün kitaplığı bir yana oğuz atayın kitapları ayrı bir yana
Oğuz atayın dilinin ağır oluşu dolayısıyla ilk kez okumam biraz fazla zamanımı aldı cümleleri kaçırıyor anlamlandıramıyordum fakat ikinci okuyuşumda daha iyi anladığım ve daha rahat algıladığı için hızlı okuduğumu da anladım. Pişman değilim her sene mutlaka 1 kez okurum ve her okuduğumda farklı anlamlar çıkartırım sözlerinden satırlarından.