Hayatıma 2016 da girmiş bir kitap. O günden sonra defalarca okudum. Hikmetle hayatım bütünleşmişti. Hayata onun gözünden bakmaya başlamıştım. Ve her canım sıkıldığı zaman üzgün olduğumda mutlaka elime aldığım bir kitap. Oğuz atay anlaşılmak için yazmamış adeta bu kitabı ve tutunamayanları anlaşılma gibi bir isteği bir ihtiyacı yoktu. Fakat okuyana kendi hayal gücüne bırakan bir son bırakıyor. Bütün kitaplığı bir yana oğuz atayın kitapları ayrı bir yana