·246 syf.··Beğendi
···Okunma: 03 Aralık 2021 01:20 Kemal Sayar yine şaşırtmadı. Çok çok güzel, her cümlesi durup düşünmenize sebep olacak, her cümlesi altı çizilip not edilecek, bir kere okumakla sindirilemeyecek mükemmellikte bir eser olmuş. Her okuyucunun bu kitabı hayatının belli dönemlerinde açıp ara ara okumasını öneririm. Hele ki son iki üç bölümü adeta afiş haline getirip güzel ülkemin her yerine asmak gerekir ki herkes özüne, insanlığına bir bakış atabilsin.