10/10
·280 syf.··
2011 2. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 09 Temmuz 2011 03:03
Özdemir Asaf'ı hep sevmişimdir.. Hele o kelime oyunları yok mu ? Başta bu adam ne diyor dersin ama sonra bir bakmışsın "ben n'apıyorum?" diyerek bulmuşsun kendini: Bundan böyle erişemezler Ne benim senime Ne de senin benime Ben sen varken Kalmam kendi kendime Sana iyi sözler söyleyemem Sen var ol derim Sana değil sen'e..
Şiir
Benden Sonra MutlulukÖzdemir Asaf · Yapı Kredi Yayınları · 20194,434 okunma
··
14 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.