Bu kemal Tahirin okuduğum ikinci romanı. Anlatım dili o kadar akıcı ki hayran kalırsınız. Sürükleyen bir dili var. Bu da romana değer katıyor. Kemal Tahirin bu kadar akıcı bir anlatımı oldugunu beklemiyordum. Devlet ana romanından sonra Kemal Tahir in kitaplarını okumaya karar verdim. Öneriyorum.