·280 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Aralık 2021 00:00 “Monptit, hayat budur işte. Hep giden birileri olur. Ne yürek unutur ne özlemler ölür. Bunlar sevgimizde yaşamaya devam eder. Ama birileri, zamanı geldiğinde gitmek zorundadır” (Syf,255)
Şeker Portakalı’nın devamı olan bu kitabı okurken hayatınızdaki anlamsızlıkları ve yüreğinizdeki boşlukları ara ara sorguluyorsunuz. Yaramaz, haylaz, deli dolu bir çocuğun hikayesi ve güzel yüreği. Okunur, tavsiyedir. Ah, adam!..