·111 syf.··Beğendi
···Okunma: 15 Aralık 2021 17:35 "Farklı" olmanın, toplum tarafından "Normal" kabul edilenin dışında kalmanın ne kadar zor ve ağır olduğunu anlatan kısa fakat çok anlamlı bir kitap.
Okurken "Notre Dame'ın Kamburu" yada "Bir Garip Aşk Öyküsü"nü hatırladığım çok güzel bir okuma oldu benim için.Mutlaka tavsiyemdir.