Miss Nobody
@Missnobody64
Takip Et
Ülkenin yarısı psikolog olmak istemiş de olamayınca içlerinde ukde kalmış gibi, birilerine teşhis koymadan duramıyorlar.
Edebiyat
91 beğeni
·
2.238 Gösterim
6 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Psikoloji eğitimi alanlar bunları görünce çıldırıyorlar mıdır acaba? Çünkü ben almadığım halde çıldırıyorum.
10
Lina
Deneme tahtası olduk sayelerinde 🤐
5
Romeo
Böylelerini iyi Bi dövesim geliyor..
Romeo
Normal yürüyorum niye hayattan bıkmış gibi Bi halin var diyorlar lan normal yürüyom ne alakası var
Gizle