Ülkenin yarısı psikolog olmak istemiş de olamayınca içlerinde ukde kalmış gibi, birilerine teşhis koymadan duramıyorlar.
Edebiyat
·
2.238 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Miss Nobody
Gönderi Sahibi
Psikoloji eğitimi alanlar bunları görünce çıldırıyorlar mıdır acaba? Çünkü ben almadığım halde çıldırıyorum.
Deneme tahtası olduk sayelerinde 🤐
Böylelerini iyi Bi dövesim geliyor..
Normal yürüyorum niye hayattan bıkmış gibi Bi halin var diyorlar lan normal yürüyom ne alakası var