Açıkçası ilk okuduğum satranç kitabından sonra yazarın yahudilik kavramlarına sıkça vurgu yapmasına alışkındım lakin bu eserde yazar beni şaşırttı. Yazarın bir kitabını beğenince diğerleri de harika olacak diye bir husus yok. Belki de bu eserin çevirisi yavandır. Ya da fazla ağdalı betimlemeler beni yordu. Okuduğum diğer kitaplarının hatrına bunu da bitirmiş oldum.
İyi okumalar. MürebbiyeStefan Zweig