Bazen bir kitap okumak isteriz ya hani, bizi anlayan yalnızlığımıza sözlerin battaniyesini örten.. İşte bu kitap, o kitap. Öyle anlamlı cümleler var ki belki de her gün düşünüp sözlere dökemediğimiz, sözlere döküp de sesimizi duyuramadığımız. Bu kitabı yazan ruh, o cümleleri düşünme kapasitesi herkeste olsaydı ne sıkıntısız bir Dünya olurdu. İnsanlar birbirini anlamaya başlardı belki de... Kesinlikle okuyun bu kitabı yapışkanlı kağıtlarınızı bitirecek cinsten bir kitap.
"Bir insanı ancak onun hakkında bildiklerinle yargılayabilirsin. Ama onun hakkında neyi ne kadar bilebilirsin ki?"
"Ne kadar şaşkınsın insanları senin kanatlarınla uçurmak istiyorsun, ama onlara bir tüy bile vermiyorsun."