Lâmiî
@bilalyucel_
Takip Et
"Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok." Dünya da öyle değil mi? İnsan çok ama "insanlık" yok.
Kitabı okudu
Edebiyat
Uçurtma Avcısı
Khaled Hosseini
2925 beğeni
·
114 paylaşım
·
6 alıntı
·
2 +1'leme
·
72,5bin Gösterim
7 Yorum
Öne Çıkanlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap
Ramazan Bingöl
Varlık o kadar sevildi ki, güzel olan ne varsa yokluğa büründü, saflık, temizlik, güzellik...
10
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Ne güzel bir yorum efendim, acaba bir alıntı mı ?
Ramazan Bingöl
İçimden geldi üstadım bir yerden alıntı değildir, teşekkürler
1
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Rica ederim efendim ne demek, asıl ben teşekkür ederim 🙏
Gizle
Selda
Ece Ayhan’ın şu cümlesi geldi aklıma “ Ne olurdu yani , bir sene de insanlık moda olsa “
17
Lâmiî
Gönderi Sahibi
👏👏
Gizle
stêrk..
keşke çocukluk olsaydı, insanlık zaten ölmüş
6
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Katılıyorum 👆
1
Gizle
Peri çetinzade
Oo güzelim çocuklarıda perişan etriler hepsini zehirlediler. Zalimler
4
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Maalesef 😕
Gizle
Emrin Bozdağ
"hayat devam ediyor . Başlangıcı ,sonu bunalımları, sevinçleri önemsemeksizin ağır ,tozlu bir kervan gibi ilerliyor ."
4
Reklam
Revşan Erden
Türkiyede insan çok ama insanlık yok
4
Önceki 2 yanıtı göster
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Anlıyorum sizi tabiki hakkınız var, Rabbim beterinden saklasın ve en kısa zamanda daha iyi olmamızı nasib etsin. Yinede peşin hüküm vermeyelim değerlendirmenize farklı yerlerde de yaşanılanları birinci kulak olarak dinleyerek karar verelim derim 🙏
1
1 yanıtı göster
Gizle