"Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok." Dünya da öyle değil mi? İnsan çok ama "insanlık" yok.
Edebiyat
··6 alıntı·
2 +1'leme
·
72,5bin Gösterim
7 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Varlık o kadar sevildi ki, güzel olan ne varsa yokluğa büründü, saflık, temizlik, güzellik...
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Ne güzel bir yorum efendim, acaba bir alıntı mı ?
İçimden geldi üstadım bir yerden alıntı değildir, teşekkürler
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Rica ederim efendim ne demek, asıl ben teşekkür ederim 🙏
Ece Ayhan’ın şu cümlesi geldi aklıma “ Ne olurdu yani , bir sene de insanlık moda olsa “
Lâmiî
Gönderi Sahibi
👏👏
keşke çocukluk olsaydı, insanlık zaten ölmüş
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Katılıyorum 👆
Oo güzelim çocuklarıda perişan etriler hepsini zehirlediler. Zalimler
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Maalesef 😕
"hayat devam ediyor . Başlangıcı ,sonu bunalımları, sevinçleri önemsemeksizin ağır ,tozlu bir kervan gibi ilerliyor ."
Reklam
Türkiyede insan çok ama insanlık yok
Lâmiî
Gönderi Sahibi
Anlıyorum sizi tabiki hakkınız var, Rabbim beterinden saklasın ve en kısa zamanda daha iyi olmamızı nasib etsin. Yinede peşin hüküm vermeyelim değerlendirmenize farklı yerlerde de yaşanılanları birinci kulak olarak dinleyerek karar verelim derim 🙏