10/10
·358 syf.··
Beğendi
·
2017 8. kitabı
·
20 günde okudu
·
Okunma: 30 Mart 2017 10:09
Baz ile Kevok, çok iyi ve akıcıydı. Her zaman, acaba bir sonraki sayfada ne olacak diye bir merak uyandıran bir kitap. İçinde merakın olduğu kadar da, hüzün var, aşk var. Renas'ın ölümü beni çok, ama çok derinden üzdü. Gözlerim dolu dolu o bölümü okudum, ve nerdeyse ağlayacaktım. Jir, peki Jir'i sizde hiç merak ettiniz mı. Bu bölüm olmasa, diğer bölüm. Diğer bölüm olmasa bi sonraki bölüm çıkar diye, içinize bir his düştü mü? -ben hep çıkar diye daha dikkatli ve merakla okudum. Bence bu kitap, bugüne kadar Dünya Nobel Ödüllerini alması gerekiyordu. Almaması büyük zayiyat...
Aşk Gibi Aydınlık Ölüm Gibi Karanlık (Cep Boy)Mehmed Uzun · İthaki Yayınları · 201710,9bin okunma
·
271 Gösterim
3 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
#14726944 Orhan Pamuk'un Nobel Ödülü'nü alması da burada büyük zayiat olmuş.Zaten ya bizde bir sıkıntı var ya Orhan Pamuk'ta ya da Nobel ödülünü verenlerde.
Marjinal İnsan
Gönderi Sahibi
Evet maalesef öyle, sana katılıyorum.
Nobel'e layık kılan nedir? Sizi ağlatmasımı?
Marjinal İnsan
Gönderi Sahibi
Sen bu kitabı hiç okudun mu?
en buyuk sorun kitabin ozetini ve daha buyuk sorunu kitabin sonunu yazmalari bu yuzden bu kitabi alamayacagim :(