Yer altı edebiyatının ülkemizde ki güzide temsilcilerinden Hakan Günday ait okuduğum ilk kitabıydı. Ben çok beğendim olay örgüsü,karekterler,konu, dil ve anlatımıyla gayet güzeldi. Kitaba çok ağır efenim psikolojimiz kaldırmadı vs gibi yorumlar yapılmış ama zaten yer altı edebiyatına ait bir kitap ne bekliyorsunuz ki? Romantik ve duygusallar klasiklerden devam etsin :) Az okuyunca yazarını da ayrıntılı bir araştırayım dedim çünkü Türkiye gerçeklerini o kadar güzel işlemiş ki. En ufak bir abartı yok. Çocuk gelinler,din istismarı,terör ve daha bir çok şey bu topraklarda olanlar malesef. Yalnız kitabın sonuna doğru biraz türk sineması kıvamına bağladı bence; bu kadar çok tesadüf hoşuma gitmedi. Diğer kitaplarını da okumak için sabırsızlanıyorum. İlk kez Hakan Günday ile tanışacaksanız sizde Az iyi bir başlangıç olabilir.