Murakami'nin kötü bir kitabının yanı yöresi kırpılmış hali gibi bir kitap. Bir günah çıkarma ya da sayıltılar da denebilir.
Yazarların gelişigüzel yazmaya hakları var elbette ama özensizlik benim canımı sıkıyor.
Nadiren güzel, çünkü sahici. Sahici olan her şeyde ama az ama çok bir güzellik vardır.
Kitabı beğenip öven dostlara aldandığım için üzgünüm. Bu yüzden ben tavsiye etmiyorum ama yine de siz bilirsiniz.