İçimizdeki Şeytan Sabahattin Ali'nin okuduğum ikinci eseri oldu. İlk okuduğum kitabı Kürk Mantolu Madonna'ydı. İki eseri de beğenerek okudum. Yazarın okuduğum iki kitabı da aşk üzerine kurulu. Okuduklarımız klasik aşk hikayesi gibi gelebilir fakat yazarın asıl beğendiğim tarafı bunu yaparken farklı konular hakkındaki mesajları da çok iyi vermesi. İçimizdeki Şeytan'da da Ömer ve Macide'nin aşkı ve onlara yardım eden dostları Bedri'nin hikayesini anlatsa da asıl anlatılmak istenen hayatımızda eksikliğini hissettiğimiz ve olmasını istediğimiz şeylere sahip olduktan sonra sıkıca sarılmamamızın bedellini nasıl ödediğimizi ve bir amacımızın, bir çabamızın olmamasından kaynaklı içimizdeki şeytanın bizi nasıl ele geçirmesidir.
Beğenerek okuduğum bir kitap oldu, bir şans verebilirsiniz :)
Keyifli okumalar :)
İçimizdeki ŞeytanSabahattin Ali