Bütün Alıntılar
Öğleyin insanın biraz yorgunluk hissetmesi, günün mutlu doğal akışının bir sonucudur. Hem bu kadar çok uyumasaydı, bu insanlara nasıl katlanabilirdi? 44
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.