red john
@red1453 · 4yıl
Takip Et
Bütün Alıntılar
Öğleyin insanın biraz yorgunluk hissetmesi, günün mutlu doğal akışının bir sonucudur. Hem bu kadar çok uyumasaydı, bu insanlara nasıl katlanabilirdi? 44
Kitabı okudu
Şato
Franz Kafka
39 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap