.
.
.
.
.
.
.
Hayatımda çok fazla kitap okudum ve ilk kez hıçkıra hıçkıra ağladım. Bunu okulun kütüphanesinde yapmış olabilidim. Agust'un ölümü ve Hazel'in geride kalması beni fazlasıyla derinden vurdu. İsaac'in 262. sayfada söylediklerine ne kadar gülmüş olsam bile traji komik kelimesi benim için yeni anlamlar kazanmış oldu. Empati yapmasaydım belki böyle hissetmezdim. Birisine aşık oluyorsun. Seviyorsun, seviliyorsun. Onun ölüceğini anlıyorsun. Cenaze konuşmasını hazırlamanı istiyor. Ve 8 gün sonra ölüyor. Kitabın akışına hayran kaldım diyebilirim. Herkese tavsiye ederim. Filmden spoiler yememek için kitabı ilk okumaya karar verdim. Teşekkür ederim yamuk gülümeseli ve ağzında yanmayan sigara tutan agust. Teşekkür ederim onu her haliyle seven kız. Bir kitaptan en fazla ne öğrenebilirim sorunmu yanıtladığınız için John Green - Aynı Yıldızın Altında