9/10
·464 syf.·
Beğendi
·
6 günde okudu
·
2022 4. kitabı
Gabriel Garcia Marquez
8/10 · 46,5bin okunma
·
629 Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şu kitabı okumak bir de bana kısmet olsa 🙈😀😀
emine
Gönderi Sahibi
Efsane diyorum Filiz Bekdemir hanım.. Mutlaka zamanını bekliyor😉🥰😍
Ya alipta bir türlü okuyamadigim bir kitap,keyifli bol alıntılı okumalar 🌸
emine
Gönderi Sahibi
Yorumunu kaçırmışım 🙏🙏 Okursun Okursun mutlaka 😉
Ne güzel bir kitaptır. Marquez in tartışmasız en sevdiğim kitabı🥰 İlk olarak öyküleri ile başlayıp yazarın üslubuna alıştıktan sonra bu eserini okumak daha keyifli ve anlamlı oluyor. Keyifli okumalar😊
emine
Gönderi Sahibi
Benim okuyacağım ikinci kitabı 🥰🦋 Ama gerçekten çok çok keyifli başladı umarım bu keyifte devam eder 📚🤸‍♀️💃
🌸🌺🌺🌺🌺 emine