Tabii Reşat Nuri'nin kalıtımdan filan anladığı yoktu. Zaten genler onun zamanında bulunmamıştı daha. Bilseydi, sakat meyveler verecek bir evliliğin romanını yazmazdı. Ama bu romancılar hep böyledirler zaten, bir şeyin sonunu düşünmezler. Daha doğrusu yazmayıverirler, olur biter. Kamuran'la Feride'nin sakat çocuklarından Reşat Nuri'ye ne?