Herkesin ölmeden önce okuması gereken bir kitap ama herkese tavsiye etmiyorum. Kitabı okumadan önce felsefi bir alt yapınızın olması kitabı okurken daha rahat anlamanızda yardımcı olacaktır. Sürükleyici bir romanı yada hikayeyi okur gibi değil , altını çizerek notlar alarak bir öğüt (tecrübe) okuması yapacaksınız. Okuduktan sonra rafa kaldırılacak bir kitap değil, bir baş ucu kitabı, bir başyapıt. Hayatınızın belli dönemlerinde tekrar tekrar okuyacağınız, size çok şey katacak bir kitap.
"Ölümden değil, bir türlü hayata başlayamamaktan kork."
Gerek ölüm konusunda, gerek insan olmak konusunda pek çok şeyi fark edeceğiniz, hayata daha olumlu bakabileceğiniz bir bakış açısı sunuyor size.
Son olarak Marcus Aurelius hakkında bilgi edinebileceğiniz, güzel bir konuşma:
youtu.be/uLo88UH_C9o