Eğer İzmir ve Ege'nin aşkına ilk kitapta inandıysanız bence kesinlikle okumalısınız. Güzel ve akıcı bir dili vardı bence kitabın. İlk kitabı bitirdikten sonra koşa koşa aldım Sıfır Kilometre'yi. İlk kitapta olduğu gibi bu kitapta da İzmirle birlikte ağladım kimi zaman korktum kimi zaman da güldüm. Açıkçası ayrılıkları bit tık uzun sürse de aslında okurken bu beni fazla rahatsız etmedi. Ayrılıklarına rağmen her bölümü şimdi acaba ne olucak heyecanıyla okudum ve kitabı 2 günde bitirdim. Aslında İzmir'in hayatı Ege olmadan nasıl olurduyu okudum bence. Ve bu beni aşklarına biraz daha inandırdı. Ege'nin İzmiri bu kadar çok sevmesine ne demeli peki? Ayırca sevdiğim bir diğer şeyse çoğu bölümde küçük küçük ders veren birkaç cümle olması ama okurken sizi kitaptan soğutmaması, aynı şey 3391 Kilometrede de vardı ve bence hoş bir detaydı bu. Bence genç kızlar bu seriyi okumalı. 3391 Kilometre, Sıfır Kilometre, Beyza Alkoç
Sıfır KilometreBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201914,5bin okunma