kitabı çok beğendim şiddet ile tavsiye ederim.salgın bir körlük hastalığından bahsediliyor.Hastaları belli bir yerde karantinaya alıyorlar.hastaların kaldığı yer çok kötü pis bir yer.zamanla bu hastalık herkese bulaşıyor.açlık başlıyor insanlar birbirinin evini gasp ediyor.kargaşa oluyor çünkü herkes kör göremiyor.Daha çok anlatmak istiyorum ama sizinde şevkinizi kırmak istemem.Bu kitaptan çok şey öğrenecek ve hayata dair çok mesajlar alacaksınız.Herkese iyi okumalar diliyorum.hoşçakalın...