....... Öfke.......
Ortaokul öğrencisi olan Oğuz ve Merve, bir iddia sonucu,okulun kalorifer dairesine girerler ve kilitli kalırlar. Birkaç geceyi burada geçirmek zorunda kalmışlardır. Arada yiyecek ve fener bırakılır bulundukları yere. Sonrasında bir ceset bulurlar ve kurtulduklarında peşlerinde bir seri katilin olduğunu öğrenirler.
Kitabın akıcı bir dili olsa da, basit şekilde kurgulanmış bir polisiye roman.. Kitap ortalarına kadar durağan şekilde, ikili arasında çocukça muhabbetlerle, kazan dairesinde geçiyor ve okuyucuyu sıkabiliyor. ️ Ayrıca 14 yaşındaki çocuklara uygun olmayan muhabbetler de hiç hoşuma gitmedi doğrusu. Keşke bu muhabbetler, çocuklar üzerinden yazılmasaydı. Sonrasında biraz olaylar gelişse de, sonunda yine durağanlaşan bir romandı. Aslında bir seri katili konu alan bu romana, daha çok merak ve macera unsuru eklenseydi, daha ilgi çekici olabilirdi. Ayrıca katil de bulunmadan hikaye bitirilmemeliydi. Keyifli okumalar.
.
.
“ Hayat koşuşturmalarımız sırasında aile değerlerimizi de yok etmiyor muyuz?”
.
_____________
#okudumbitti #bloghemsire #alıntılar @fayayınları @osman.krtt #öfke #okudum