%100 tavsiye edebileceğim bir kitap , çok ama çok güzel , hikayelerin dilinde tatlı bir mizah var.Hem güldüren hem düşündüren hikayeler.Hem okunmalı hem de hediye edilmeli.Şermin Yaşar’ın en başarılı kitabı bu bence.Özellikle deli tarla ve marş marş adlı hikayeleri tekrar tekrar okunabilecek lezzette. Deli TarlaŞermin Yaşar