Seda

@Sserim
“ kalp malp bırakmadın muazzez “
Puan vermedi·168 syf.··
2022 10. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Şubat 2022 18:30
Hayat ne biriktirir bizim için ? Kırık dökük aşklar, yaşanmamışlıklar, olmamışlıklar, bir çocukluk anısına teğellenmiş hüzünler, aşkın sonsuz bekleyişleri, ayrılıklar, kentler, köyler, yollar, rüzgarlar, gündoğumları, biraz keder biraz da neşeyle çatılmış evler . . . Hayat bizim için saklamaya hazır olduklarımızı, bize yakışanları, ihtiyacımız olanları ve bizi büyütülecekleri, bizi biz edecekleri biriktirir . . . Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu gidenler için bir ağıt, kalanlar içinse bir şiir, biriktirilmiş insan öyküleri . . . ( kitaptan alıntıdır ) Şermin Yaşar’ ın okuduğum ikinci kitabı oldu kendisi; içinde kısa kısa yaşanmış hikayeler barındıran bir kitaptır. Doğrusunu söylemek gerekirse Tarihi Hoşça Kal Lokantası kitabını daha çok beğenmiştim. Hem hikayeler hemde dil olarak .Ama içinde öyle bir yazı var ki . . Eşi öldükten sonra hissettiği duygularını dile getirdiği son hikaye “GEÇTİĞİMiZ KIRK GÜN “ hikayesi . . Bu hikaye ile beni benden aldı . Duygu yoğunluğu yaşatmayı başardı . Yinede “ Kesinlikle Okumalısınız “ yerine “ Vaktiniz Varsa Okuyabilirsiniz “ diyebileceğim bir kitap, keyifli okumalar .
Edebiyat
Göçüp Gidenler KoleksiyoncusuŞermin Yaşar · Doğan Kitap · 202413,3bin okunma
·
960 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Şermin Yaşar sosyal medyadan takip edip yazdıklarını beğenerek okuduğum bir yazar, ama kitabını okuma fırsatım olmadı henüz, Tarihi Hoşçakal Lokantası ve Göçüp Gidenler Koleksiyoncusu'nu listeme ekliyorum hocam ☺️📚
Seda
Gönderi Sahibi
Bende sosyal medya vasıtasıyla tanıdım hocam , Tarihi Hoşça Kal Lokantası kitabına öncelik vermenizi öneririm , keyifli okumalar 😇☺️📚