·136 syf.··Beğendi
···Okunma: 17 Şubat 2022 12:59 Öncelikle bu eseri yazdığı için Ahmet Şerif İzgören'e teşekkür ederim. Tam zamanında okunmuş bir kitap oldu benim için. Hayat amacımı hayallerim, hedeflerim ve değerlerimle yeniden gözden geçirerek yeniden masaya yatırdım ve pes etmemem gerektiğini farkettim. Teknik bilgi bekleyenler için yetersiz kalabilir. Ama içine bir tohum atmış okurlar için o tohumu sulayıp filizlendirecek bir eser olmuş. Benim için olumsuz eleştireceğim yanı çoğunlukla alıntı hikaye ve atıflardan oluşmuş olması. Ama hikayelere diyecek bir lafım yok. Yazarın kendi düşüncelerinin bir tık önde olmasını isterdim. 2 günde hatta 1 günde kafa dağıtmak için okunabilecek bir eser. Herkese iyi okumalar.