Kar Küresi kitap yorumu
7/10
·384 syf.··
2022 5. kitabı
·
7 günde okudu
·
Okunma: 20 Şubat 2022 17:02
Merhabaaa şimdi hiç uzatmadan direk yoruma giriyorum. Beyza'nın yazım dilini çok özlemiştim ve o yüzden kar küresine başladım keşke başlamasaydım... Kitapta olaylar çok ani başladı daha hiçbir karakteri tanımadan olaylara girildi o yüzden ilk başta kitaba ısınamadım hatta yarım bırakacaktım ama devam ettim iyiki de ettim. Çünkü olaylar beni içine çekti ve aşırı merak edici bir hal aldı bir oturuşta 100 sayfa bile okuyabildim. Dediğim gibi bence karakterler geri plandaydı onları tanımak isterdim örneğin birinin geçmişinden biri geliyor ama biz geçmişini bilmediğimiz için saçma geliyor. Onun dışında bana Merih'in hareketleri ve geçmişteki halleri aşırııı saçma geldi. Kitaptaki geyik olayıda saçmaydı aslında ama ben nedense sevdim ve hoşuma gitti. Son olarak beyza'nın yazım dilini gerçekten özlemişim, yazım dili her zamanki gibi muhteşemdi 7/10 Kar Küresi Beyza Alkoç
Kitap Yorumu
Kar KüresiBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 202011,6bin okunma
·
106 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.