Puan vermedi·352 syf.··Beğendi
· George Orwell'ın distopik başyapıtı olan 1984. Okurken dehşete kapıldığım içimi ürperten nadir kitaplardan biri. Gerçekliğin insan beyninin içinde bulunan düşüncelerden ibaret olduğu ve bunu kontrol edebilen bir güç ile geçmişi anıları ve yaşanmış gerçekleri bile hiç yaşanmamış gibi göstermenin mümkün olduğu, diktatör bir düzenin sonsuza kadar hüküm sürdüğü bir dünya. Okurken ben bile bildiğim doğrulardan şüphe ettim. Partinin de dediği gibi " Savaş barıştır özgürlük köleliktir cahillik güçtür." Şimdiden herkese iyi okumalar dilerim...