"İyi bir kadının karşınıza çıkmasını beklemeyin! Çünkü iyi kadın diye bir şey yoktur."
Kadın
··
250 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
İyi insan var mıdır? Herkes kendi bencilliğinin yükünü iyiliğe de kötülüğede yükleyemeyecek kadar bilinçli olmalı. Cevabım bir gönderme değil bir sorudur.