“ Seyyah “ ile “ Fesleğen’in ilişkisinin anlatıldığı hikayede Seyyah’ın Fesleğenden sonra neler yaşadığı, neler hissettiği duygulu bir anlatımla dile getirilmiş, yer yer bazı duyguların tekrar edildiği hissiyatında olsam da, kitapta kendime dair çok şey buldum . Eyvallah 2 kitabında neler olacağını merakla bekliyorum . Keyifli okumalar . . .
“ Benim bir su kaynağı dağdan tabii şekilde inermişçesine doğal ve rahat hissederek konulabildiğim kimse olmamıştı . Belki de ben Fesleğenle konuşabildiğim için âşık olmuştum ona . “ ( syf. 141 )