Hayal kırıklığı
4/10
·400 syf.··
2022 2. kitabı
Öncelikle yorumumda bol bol spoiler olacak bu yüzden önden uyarayım. SPOİLER Normalde böyle kitapları kafa dağıtmak için okur geçer ve yorum yapmam. Ama o kadar sinirlendim ve doldum ki içimdekileri yazmam lazım Hayatımda bu kadar mankafa bir kadın karakter görmedim ben. Kitap iyi hoş güzel Olga ve Domeniko ilişkisini sevdim. İnişli çıkışlı bir hikaye vardı. Ama her yerden eski sevgililer fışkırması falan çok aşırıydı. Karakterin etrafında sürekli çok çekici aşırı kaslı ve yakışıklı adamların ona yürüyor olması çok canımı sıktı. Bu kadar kudretli ve tehlikeli olarak tasvir edilen bir adamım hamile karısına herkesin, çok seksisin dayanamıyorum diyerek rahatlıkla yürümesi hikayenin gerçekçiliğini bozuyor. Ne bu kadın afrodit mi? Neyse hadi onu geçtim bir kadın karakterin bu kadar karaktersiz olması çok rahatsız edici. Nasıl mı? Aldatmaya ilk kitaptan itibaren kırmızı çizgim affetmem diyen bir kadına göre aşırı rahat kendini herkesle hayal ediyor olması beni rahatsız etti. Belki yazar burada Massimo ile olan ilişkisinin bir sapkınlık ve zorunluluk olduğunu aşk olmadığı vurgulamak istediği için böyle bir senaryo uygun gördü ama bilmiyorum. Benim adıma hayal kırıklığı oldu. Burada yaşadığım sabırsızlık ve hayal kırıklığı sebebiyle 3. Kitap ile ilgili birkaç araştırma yaptım. Sonraki kitap ile ilgili spoiler yemek istemiyorsanız devam etmeyin. 3. KİTAP SPOİLER 2. Kitabın sonunda vurulan Laura bebeği kaybediyor ve Massimo ile ilişkileri bozuluyor. Kaçırılma sürecinde yaşananlar ile ilgili şüpheye düşen Massimo Laura’ya tecavüz ediyormuş. (Alkol uyuşturucu vs kullanmaya başlıyor) Yazar bir anda baş karakteri kötü adam yapmaya karar verip Laura yı 2. Kitapta onu kaçıran bahçıvana tekrar kaçırtıyor 2. Stockholm sendromu hamileliğini yaşayan karakterimiz Massimo ile boşanıyor ve bir kızı oluyor Yani hayatımda hiç bu kadar bir kitaba sinir olmamıştım desem yeridir. Massimo bir hayale aşık olup yıllarca var olup olmadığını bilmediği birini arıyor. Kitap böyle bir aşk mantığıyla başlayıp nasıl böyle bitebilir hiç aklım almadı. İncitmeye kıyamadığı hatta bunun için terketmeyi göze aldığı bir kadına tecavüz ettirmek ? Tamam mafya uyuşturucu vs vs yaptı mantıklı desek bile. Laura’ nın Massimo için ölüyorum bitiyorum diyip yanında iki dakika duran her erkeğe kendini resmen açık bırakması saçmalık. Her gelen kadının ağzına yapışıyor Damien olayında da bence haksızdı adamın onu öpmesine müsade etti resmen hiç tepki vermedi sonra birde kocasından gizli saatlerce konuştu. Ay bilmiyorum bu Avrupa’da belki normaldir ben yobazımdır kaldıramamışımdır. Fenalık geldi 3. Kitaba kesinlikle para vermeyeceğim. İyi ki bakıp öğrendim boşuna bekleyip para harcamama gerek kalmadı. Bella’ nın Jacop ile öpüşmesine ve onu sevmesine ne kadar sinir olduysam 1000 kat daha fazla Laura’ ya sinir oldum. Daha sabaha kadar konuşabilirim ama hala sinirimi atabileceğimi sanmıyorum Sizde okuyup benimle aynı düşüncelere kapıldıysanız yorumlarda buluşalım :D
Roman
BugünBlanka Lipinska · Theseus Yayınevi · 202190 okunma
122 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.