ARKADAŞLAR ARKADAŞLAR DİREK KİTABI ALIN OKUYUN!!!!!!
İnanılmaz bir şey bu kitap başı sonu ortası her şeyiyle ilk başta Nil'in takıntısı çok abartı gelmişti ama sonra benimde 6 senelik bir takıntım olduğu için garipsemeyi kestim. İlk başlarda Pamir'e anlam veremedim hatta sevmedim ama çocuk sonradan açıldı maşallah. Aklımda hala soru işareti var çok fazla hem de cevaplarını 2. kitapta bulacağımı umuyorum yoksa çatlarım. Ayrıca kitabın içinde daha fazla Pamir'den bölüm okumak isterdim özel sahnelerde mesela Pamir'in hissettiklerini falan. Ama kitap bence her şeyiyle güzeldi sadece akılda fazla soru işareti bırakıyor. Onun dışında karakterler gayet güzeldi ve her karakterin duyguları güzel bir şekilde aktarılmıştı diye düşünüyorum. Beyza'nın yazım dili de hiç sıkmadı çok güzel ve akıcıydı bir günde 200 sayfayı hiç sıkılmadan okudum. Son olarak o son neydi öyle ya.
10/10
Siyah KuğuBeyza Aksoy