Puan vermedi·688 syf.····Okunma: 12 Mart 2022 22:11 İncelemelere göz attım da çogu insan gibi ben de başta okusam mı okumasam mı diye arada kaldım.Gerek sayfa sayısı,gerekse de kitabın dili zor gelir olur diye.Hatta iki kez baştan başladım ilk 50-60sayfasını okuyup fakat en son bu kez sanki her sayfa su gibi aktı gitti benim için o sayfaların çokluğunu unuttum bile.
İlk kez bir kitap okurken karakterin suçunu sanki kendim işlemişim gibi hissettim ve kendimi onun yerindeymiş gibi hissettim o cinayet kısmını okurken ki o hissettiyim duyguyu asla unutmayacağım o duydugum heyecan,korku..Müthişti ilk kez böyle bir duygu yaşadım kitap okurken.Bana ilkleri yaşattı Dostoyevski..Ve Raskolnikovun kendi iç hesaplaşması,vicdan azabı yaptığı aptalca haraketler bu kadar mükemmel aktarılabilinirdi iyiki okudum ve hatta geç bile kalmışım aklında okumak fikri olanlar varsa asla benim gibi ertelemeyin tavsiyem budur mutlaka okuyun..:)