·304 syf.····Okunma: 15 Mart 2022 14:08 Aşırı tatlı ve aşırı haklı bir hikayeydi. Her anımızın sanki borçluymuşuz gibi umursamadan geçip gidişini izlerken, aslında bize verilen bu zamanın ne kadar özel ve değerli olduğunu öyle minnoş bir şekilde anlatmış ki… Hep olmuş, olan ve olacak olan.
“Ben size bütün bunları olup bitmiş gibi anlattım. Oysa gelecekte olacakmış gibi de anlatabilirdim. Benim için ikisi arasında büyük bir ayrım yok.”