Hadi yazar olmak bir yana... bunların isimlerini koymak bile bence esaslı iş gibi... işte gel beni oku diye çığlık çığlık bağıran bir kitap karşımda duruyor, kendimi sakinleştirmeliyim..... iyi okumalar Sonay...
Gerçekten çok doğru bir yere parmak bastın. Elime geçer geçmez daha kitaplığı koymadan hemen başladım. Ayrıca akıcı ve ilgi çekici bir anlatımı da var. Tavsiye ederim.