Puan vermedi·84 syf.··
2022 3. kitabı
Kitaba bu kadar yakışan bir isim olamazdı bana göre ; Yaşıyoruz Sessizce ... Şükrü Erbaş , 45 yıllık hayat arkadaşı, Hatice Erbaş'ın (Ömür Hanım) vefatı ardından,ona olan aşkını anlatmış şiirlerinde.. Tek bir kadın sevmiş ve sevmeye de devam etmiş mezar taşında bile.. Eğer sevgi gerçekse sevilen insan nefes almasa dahi bu duygunun azalmadığının izleri var kitapta.. Kitabı yüzümde buruk bir gülümsemeyle okudum ben ve böyle güzel,böyle gerçek,böyle bitmeyecek bir sevgi diledim okurken.. Güzel seven adamlar, güzel seven ve sevmenin ne kıymetli olduğunu bilen insanlar eksik olmasınlar ve hatta çoğalsınlar diye geçirmeden de edemedim içimden... :) "iyi ki ben de seninle yaşadım dünyayı" diyebileceğimiz insanlar nasip olsun hayat yolumuza,diyerek de kapadım kitabın kapağını... Her satırı özümsenerek okunması gereken,aralarındaki sevgi bağının derinliğini iliklerimize kadar hissettiren bir kitap Yaşıyoruz Sessizce ...
Edebiyat
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201616,1bin okunma
·
330 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.