·348 syf.··Beğendi
···Okunma: 23 Nisan 2017 20:49 Bir buçuk yıllık bir bekletme süresinden sonra bir solukta okuduğum bir kitap oldu. Öncelikli tavsiyem kitaba başlamadan önce mutlaka kitaba hazır olup olmadığınızı denetleyin çok dingin bir kafayla başlamanız kitabı anlama evresinde çok işinize yarıyacak aksi takdirde sıkılır bırakırsınız.
Le Guin şahane bir kadın öncelikle ,okurken kurgusuna fantastik ve felsefik zekasına hayran kaldığımı söylemeliyim. Kitap dünya ve dünya'yı terk edip ay'a yerleşen bir grup anarşist'in arasında geçen olayları konu edinmiş. Utopik , bir o kadar da esasen size çok tanıdık gelecek olayların akışında kitap bir solukta bitti. Ben çok beğendim mutlaka diğer kitaplarını da okumayı düşünüyorum.
Herkese şimdiden iyi okumalar dilerim.