Hayran kaldığım kitaplardan biri oldu benim için.
Öyle okuyup kitaplığa kaldırmalık bir kitap da değil. Hayatından her yorgunluğunda açıp okumalık bir kitap. Her okuduğunuzda yaşamınızdan ya da yaşamınızın belli dönemlerinden esintiler bulacaksınız. Size belki 'keşke' belki de 'iyi ki' dedirttirecek kitap.
Alışılagelmişin dışında bir tarza sahip olduğu için herkes sever mi bilemedim ama gene de okunması gereken bir kitap bence.