Kitaba bayıldım. Sayfaları çevirirken büyük bir heyecan vardı içimde. Herkes Evelyn Hugo'ya yaptığı yorumlarda kızmış ama ben böyle düşünmüyorum, bence Evelyn Hugo çok cesur bir kadındı, güçlüydü, dimdikti hayran kaldım... Kitap hayatın gerçeklerini, bazı hayatların arka planlarını, yapmak zorunda olduklarımı vurgulayan mükemmel bir kitaptı. Bence bu kitap herkesin okuması gereken eser. Okuyun okutturun. Yorumu bitirmeden Harry Cameron sen kitabın 2. efsanesisin...
10/10
Evelyn Hugo’nun Yedi KocasıTaylor Jenkins Reid