Kitabı beğendim. Derya Sevim’in önerisiyle aldığım tek bir kitaptan bile pişman olmadım ve bu kitapta da beni yanıltmadı. Mafya kitaplarından hoşlanmam da cabası.
Ben romantik konulardan hoşlandığım için kişisel olarak kitapta bir eksiklik görmedim fakat objektif olarak söyleyebilirim ki kitapta çok az mafya öğesi vardı. Kaçırılma, tehdit, kan ve vahşet bana göre mafya kitaplarının olmazsa olmazıdır ama bu kitabın çoğu çiftimizin bir ‘çift’ olabilme olayına dayalıydı. Bu biraz hayal kırıklığına uğrattı fakat Nico hepsini telafi edecek kadar mükemmeldi. Elena ise birazcık sinir bozucuydu, verdiği kararlar canımı sıkmadı değil ama böyle anlarda aşk sınanır ve onlarda en iyi şekilde sınandılar.