Ah'lar...
Ah etmiş Didem Madak Ama bir "Ah" çekmiş sadece. Kelimelerle oynamış. Kelimeleri hayatın her alanında kullanmış. Canı yanmış belli. Hüznün arkadaşı oluyor ya şairler.. Yoksa hüzün mü şairleri sever?
Şiirsellik var kitapta ama, bir mektup okudum ben. Sevmedim mi? Beğendim mi? Kitab'ı okurken aklıma gelen tek duygu: 'Bir arkadaşına dert yanıyor yazar,' oldu. Bir saatte bile okunur. 74 sayfa ve tamamı şiir.
Polyannaya mektup yazmış, sanki Polyannayı 'mutluluktan kurtul, gel hüzne aşık ol,' diyerek ikna etmiş hayata küsmeye.
Seni dinlemek güzeldi Didem Madak Ve sana katılıyorum;
"Neden her aşk bir kadının cenazesini kaldırır mutlaka?"
#164465397
Keyifli okumalar...