Tolstoy'un dilini çok akıcı buluyorum. Kitapları beni hiç sıkmıyor ve yaptığı toplumsal ve psikolojik eleştirileri çok yerinde buluyorum. Kitapları sanki bir yazar tarafından anlatılıyormuş gibi değil de ben onları yaşıyor ve sadece zihnimden geçenleri okuyormuşum gibi hissettiriyor ve bunu çok seviyorum.
Bu kitap da öyleydi. Çok kısa olduğu için bir solukta okunabilir olsa da ben hikayelerin arasına zaman koyup üstünde düşünme taraftarıyım. Tolstoy'un cümleleri kenara not edip akılda tutmalık cümleler gerçekten.
Tolstoy herkesin okuması gereken bir yazar ve İnsan Ne ile Yaşar bence başlamak için ideal. Eğer okuyup okumamak konusunda emin değilseniz ben okuyun derim.
Şimdiden iyi okumalar:)
İnsan Neyle Yaşar?Lev Tolstoy