Bir Otaku olarak ve koyu bir TG fanı olarak, mangaya bayağı beklentilerle başlamıştım. İlk manga deneyimim oldu ve sanırım son olacak gibi, manga okumak benlik değilmiş, resimleri pek anlamıyor, yazılara odaklanamıyorum, manganın animesini izlemesem eminim konuyuda anlamazdım hiç, diğer ciltlerini almayı da düşünmüyorum fakat yinede TG mangası sonuçta, beğendim yinede :')