10/10
·232 syf.··
Beğendi
·
2017 5. kitabı
Bir Otaku olarak ve koyu bir TG fanı olarak, mangaya bayağı beklentilerle başlamıştım. İlk manga deneyimim oldu ve sanırım son olacak gibi, manga okumak benlik değilmiş, resimleri pek anlamıyor, yazılara odaklanamıyorum, manganın animesini izlemesem eminim konuyuda anlamazdım hiç, diğer ciltlerini almayı da düşünmüyorum fakat yinede TG mangası sonuçta, beğendim yinede :')
Tokyo Gul 1. CiltSui Ishida · Gerekli Şeyler · 20151,849 okunma
·
47 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Bende ilk zamanlar senin gibiydim o kadar zorladım ki kendimi manga okumak için ama olmadı. Animeleri deli gibi izleyip manga okuyamıyordum. Sonra anladım ki mangada farklı tarzları okumam lazimmis en yakin arkadaşlarımdan birisi manga manyağı ondan aldığım tüm önerilerle falan filan derken özellikle romantizm, gizem türlerinde manga daha iyi gidiyor yani tavsiyem aksiyon shounen tarzı değil de daha yavaş akan mangalardan baslaman