Nigar Yağmur

Nigar Yağmur
@zeyusunkizi
Çok umursamayın bu hayatı, nasılsa içinden sağ çıkamayacaksınız.
Adana
Azerbaycan, 19 Haziran
8 okur puanı
Mart 2017 tarihinde katıldı
10/10
·232 syf.··
Beğendi
·
2017 5. kitabı
Bir Otaku olarak ve koyu bir TG fanı olarak, mangaya bayağı beklentilerle başlamıştım. İlk manga deneyimim oldu ve sanırım son olacak gibi, manga okumak benlik değilmiş, resimleri pek anlamıyor, yazılara odaklanamıyorum, manganın animesini izlemesem eminim konuyuda anlamazdım hiç, diğer ciltlerini almayı da düşünmüyorum fakat yinede TG mangası sonuçta, beğendim yinede :')
Tokyo Gul 1. CiltSui Ishida · Gerekli Şeyler · 20151,849 okunma
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Nigar Yağmur

, bir kitap okudu
10/10
·232 syf.··
Beğendi
·
2017 5. kitabı
Sui Ishida
8.5/10 · 1.849 okunma

Nigar Yağmur

, bir kitap okudu
3/10
·160 syf.··
5 günde okudu
·
2017 4. kitabı
Miraç Çağrı Aktaş
6.8/10 · 11,5bin okunma

Nigar Yağmur

, şu anda okuyor
%0 (1/600 syf.)·
Beğendi
Öznur Yıldırım
7.5/10 · 5,2bin okunma
3/10
·160 syf.··
2017 4. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2017 20:34
Kitaptan çok büyük beklentilerim vardı, hiçbirini karşılamadı... 160 Sayfa olmasına rağmen, bana o kadar uzun geldiki anlatamam! Hemen bitsin artık deyip bitirdim en sonunda, çok sıkıldım okurken. İlk başları bana saçma geldi, ortalarına doğru biraz ısındım fakat ısındığıma pişman oldum, altını çizdiğim yerler bayağı var fakat bir bütün olarak baktığımız zaman, normaldi. Kısaca beğenmedim. Fakat kitabın kapağı ve içindeki küçük çizimler çok hoştu, hakkını yememek lazım, çok hoşuma gitti!
Sen On Yedi YaşımsınMiraç Çağrı Aktaş · Olimpos Yayınları · 201711,5bin okunma