·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 01 Mayıs 2022 00:00 Güzel bir kitap, keyifli akıcı gerçekçi şeffaf. Mutluluğun kişinin kendi elinde olduğunu akılcı bir yaklaşımla ve anlatımla okuyucuya örneklerle sunmuş. Şeffaf ve dürüstsen özünde mutlusundur. İstediklerin için çabalamaktan gocunmuyorsan yapman gerekeni yapmışsındır kalanı ise kabulleniş tekamül yolculuğu. Aynı zevkleri ve düşünceleri olan insanların birbirleriyle bağlatı kurmasıyla da mutluluk katlanarak çoğalır hatta çoğu zaman mutsuzluk anların da bile bu bağları kurduklarımız tek mutluluğumuz olurlar!!